معرفی وبلاگ املاک پرند
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

دسترسی و رفت و آمد به پرند

 رفت و آمد به شهر پرند با توجه به امکانات حمل و نقلی متنوع به راحتی انجام می شود. این شهر ترافیک ندارد و خلوت است، به همین خاطر دیگر خبری از آلودگی صوتی، ازدحام بیش از اندازه جمعیت، ترافیک سنگین و غیر قابل کنترل، صف های طولانی فروشگاه، صف های طولانی نانوایی، پمپ بنزین و… نیست. نوساز بودن املاک گروه دیگری از افراد نیز هستند که املاک پرند را به دلیل نوساز بودن انتخاب می کنند. همان طور که می دانید نوساز بودن خانه و آپارتمان می تواند یک ویژگی مثبت برای محل سکونت باشد، چرا که اغلب ساختمان های قدیمی با مشکلات بسیاری از جمله انسداد لوله، بوی نامطبوع، ایمنی نامناسب، خرابی سازه و… مواجه هستند.

معایب شهر پرند

املاک پرند نیز مانند هر محیط دیگری دارای معایبی نیز هستند. اول اینکه متاسفانه اغلب آپارتمان های سنددار این مجموعه بدون آسانسور هستند. منطقه پرند بادخیز است و این موضوع به دلیل موقعیت و کم بودن تراکم ساختمان ها می باشد. خلوت بودن شهر پرند نیز از دیگر مسائلی است که برخی از افراد از آن متنفر هستند. مشکل مهم دیگری که در املاک پرند وجود دارد، این است که هر چه به سمت املاک پرند فاز5 و املاک فاز6 حرکت می کنیم، از امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده برای شهر کم می شود. این فازها به مسکن مهر تعلق دارند. اگر به دنبال سکونت در شهر پرند هستید، بهتر است زندگی در فازهای صفر تا 3 را انتخاب کنید. این فازها قیمت بیشتری دارند اما گزینه ای مناسب برای خرید ملک در پرند هستند.

معرفی فازهای مختلف املاک پرند

فازهای مختلف شهر پرند به طور کامل در وبلاگ املاک پرند معرفی گردیده است. بوستان بزرگ مشاهیر از جمله بوستان های در حال احداث است که بین فاز3 و 4 پرند قرار می گیرد. این بوستان قرار است به محلی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح تبدیل شود. املاک پرند فاز صفر نسبت به دیگر فازها موقعیت ایده آل تری برای زندگی دارند. رمپ ویژه نابینایان و معلولان، پیست دوچرخه سواری، سالن آمفی تئاتر 3 هزار متر مربعی، نگارخانه و… از جمله امکانات تفریحی در نظر گرفته شده برای فاز صفر هستند.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: